poniedziałek, 18 marca 2013

Spełnione marzenie

Cześć,już dawno znałam "Pou" i wkrótce po kilku przerwach spędzonych na obserwowaniu pou'ów kolegów i miałam w końcu tego dosyć.Ale że telefon mam bez Androida to musiałam pobrać go na komóre mamy.No ale wreszcie go mam!! Tak,dzisiaj go pobrałam.Jest czerwony,mały i ma rzęsy.Jest słodki (a raczej słodka).Niedługo wyśle wam jej zdjątko.Tylko mam jeden problem-mój pou ma żółty pasek głodu a nie chce jeść.Owszem czytałam że pou ie lubi jeść tego samego ciągle ale ja mu po raz pierwszy daje bekon (bo tego nie chce jeść) może pomylił się z moją koleżanką,bo jej pou'owi dawałam 12 bekonów.Ale jeśli wiecie oco chodzi to piszcie w komciach.Ostrzegam! nie piszcie że jest chory bo termometra nie ma.A teraz kilka zdjęć tej uroczej gry na komórke.
 Pou pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz